facebook tracking
Teams

Service

Connect
Ansvar för 24-timmarsservice

Lager, utleveranser, service och reparationer av all hårdvara vi säljer är vårt ansvar. Vi är serviceinriktade och tekniskt kunniga på komplex hård- och mjukvara. En mycket viktig uppgift är Optidevs 24-timmarsservice. Våra kunder ska ha en ny enhet i handen inom 24 timmar om något skulle krångla.


Erika Pettersson, Teamledare på Service, vad gör du på jobbet?

– Väldigt varierande, vilket är jättebra! Ena dagen kan jag stå och tejpa hundra lådor till en leverans, för att nästa gå igenom felanmälningsstatistik med en kund.

Vad måste man kunna hos dig?

– Att se helheten och planera. Konkret, att det dagliga arbetet fungerar. Rätt person ska vara på rätt plats med de bästa förutsättningarna. Men viktigast av allt är att alla mår bra.

När är det som bäst på Optidev?

– När alla jobbar som ett team och drar åt samma håll. Då är det riktigt roligt!

Varför ska man söka jobb hos er?

– Om man vill vara på en annorlunda arbetsplats med varierande utmaningar och gillar frihet under ansvar. Här finns även stora möjligheter till utveckling eftersom du är omgiven av kompetenta människor inom olika områden.

Vi är Sveriges bästa arbetsplats

Starka idéer och vilja till förändring är drivkrafter på Optidev. Vi kommer alltid överens, men vägen dit kantas av inspirerande diskussioner och spännande åsiktsutbyten. Då måste man ha en skön miljö och kultur där olikhet får utrymme och uppskattas. Därför samarbetar vi med Great Place to Work som hjälper oss att bli den bästa arbetsplatsen. I år – 2018 – blev vi utsedda till en av de 25 bästa arbetsplatserna i Sverige. Nu ska vi bli bäst. Vill du vara med?

#svergiesbastaarbetsplats2018

Teamtailor

Karriärsida från Teamtailor